Gdańskie Nieruchomości

Dzierżawa MGO

DZIERŻAWA MGO

Składanie wniosku

Podmiot zainteresowany dzierżawą lub współdzierżawą terenu z przeznaczeniem pod miejsce gromadzenia odpadów, składa wniosek wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją do Gdańskich Nieruchomości. Dokumenty mogą zostać złożone osobiście lub przesłane pocztą tradycyjną.

Wszystkie wymagane do złożenia dokumenty:

  • wniosek,
  • mapa z oznaczeniem proponowanego do wydzierżawienia terenu,
  • uchwała wspólnoty mieszkaniowej/ oświadczenie woli właścicieli,
  • dokument potwierdzający powierzchnię użytkową budynku.

Weryfikacja wniosku

Po wpływie kompletnej dokumentacji Gdańskie Nieruchomości przystępują do analizy zasadności zawarcia umowy dzierżawy lub współdzierżawy terenu z przeznaczeniem pod miejsce gromadzenia odpadów. Ten rodzaj dzierżawy dedykowany jest podmiotom, które nie dysponują terenem własnym, na którym można zorganizować miejsce gromadzenia odpadów. W przypadku, gdy dostarczona dokumentacja jest kompletna, następuje rozpoczęcie procedury oddania w dzierżawę terenu pod miejsce gromadzenia odpadów. W pierwszej kolejności konieczne jest pozyskanie pozytywnych opinii od jednostek współpracujących. Procedura trwa minimum 6 miesięcy.

Przekazanie tytułu prawnego

W przypadku gdy dzierżawa terenu z przeznaczeniem pod miejsce gromadzenia odpadów jest możliwa, Gdańskie Nieruchomości przygotowują umowę lub aneks do istniejących już umów z uwzględnieniem podziału kosztów oraz zapisów dotyczących korzystania z przymiotu umowy. Umowy dzierżawy terenu pod punkt gromadzenia odpadów zawierane są na czas oznaczony do 3 lat.

Załączniki do pobrania:

piksel

Gdańskie Nieruchomości z siedzibą w Gdańsku, ul. Partyzantów 74, jako Administrator Danych Osobowych informuje, że dane osobowe uzyskane w toku wymiany korespondencji lub rozmowy telefonicznej, gromadzone są wyłącznie w celu realizacji spraw, których dotyczą. Dane mogą być przekazane innym jednostkom organizacyjnym Gminy Miasta Gdańska jeśli wymaga tego przedmiot sprawy. Okres ich przechowywania uzależniony jest od charakteru sprawy i wynosi zazwyczaj 5 lat. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do przekazanych danych, ich sprostowania, usunięcia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych. Realizacją wspomnianych praw, jak i udzielaniem szczegółowych informacji, zajmuje się Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować w siedzibie Administratora Danych Osobowych, poprzez pocztę elektroniczną o adresie iodo@nieruchomoscigda.pl lub formularz dostępny na stronie https://www.nieruchomoscigda.pl/dane-osobowe. Osoba, której dane dotyczą, może również wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Nasze serwisy internetowe wykorzystują pliki cookies, aby spełniać lepiej Państwa oczekiwania. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje dotyczące cookies »

zamknij