Gdańskie Nieruchomości

Wiadomości

OFERTA PRACY: Główny Księgowy

Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
DYREKTOR GDAŃSKICH NIERUCHOMOŚCI
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze: Główny Księgowy.

I. Wymagania niezbędne:

Od kandydatów oczekujemy spełnienia jednego z poniższych warunków:

  • Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości;
  • Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna oraz co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości;
  • Wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odpowiednich przepisów;
  • Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odpowiednich przepisów;

oraz

  • Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego EFTA;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • Minimum 3-letni staż pracy;
  • Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów w obszarze finansów i rachunkowości;
  • Biegła obsługa pakietu MS Office;
  • Wysoki poziom organizacji pracy własnej i podległego zespołu pracowników;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia budżetów zadań i planów operacyjnych.

II. Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie zawodowe  w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem podległych pracowników.

III. Zakres zadań:

  • Prowadzenie rachunkowości zakładu budżetowego;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych obowiązujących dla samorządowego zakładu budżetowego;
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  • Opracowanie planów finansowych oraz opracowanie planu kont zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • Dokonanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących  operacji gospodarczych i finansowych;
  • Nadzór nad prawidłowym rozliczeniem podatków, w tym podatku VAT oraz sporządzeniem pliku JPK VAT oraz podatku od nieruchomości;
  • Kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego;
  • Tworzenie i kontrola budżetów zadaniowych;
  • Wykonywanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia właściwego funkcjonowania zakładu w zakresie powierzonych zadań.

IV. Kandydatom oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  • Specyfika pracy: praca biurowa;
  • Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
  • Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
  • Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2025 r.

V. Warunki finansowe:

  • Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 11.000,00 - 12.800,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji;
  • Benefity płacowe:

1)     nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,

2)     uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie,

3)     dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,

4)     nagroda jubileuszowa.

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto);
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.

VI. Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:

  • List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy);
  • Kserokopie świadectw pracy;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego;
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.

VII. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:

  • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
  • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać:

  • osobiście w kancelarii Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór – Główny Księgowy",
  • lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór – Główny Księgowy",
  • lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ

w terminie do 03.01.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

VIII. Klauzula informacyjna

  • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
  • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
  • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) dane  kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania)  upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
  • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
  • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
Do pobrania
wzór oświadczenia
2024-12-06
doc | 32,5 KB
piksel

Gdańskie Nieruchomości z siedzibą w Gdańsku, ul. Partyzantów 74, jako Administrator Danych Osobowych informuje, że dane osobowe uzyskane w toku wymiany korespondencji lub rozmowy telefonicznej, gromadzone są wyłącznie w celu realizacji spraw, których dotyczą. Dane mogą być przekazane innym jednostkom organizacyjnym Gminy Miasta Gdańska jeśli wymaga tego przedmiot sprawy. Okres ich przechowywania uzależniony jest od charakteru sprawy i wynosi zazwyczaj 5 lat. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do przekazanych danych, ich sprostowania, usunięcia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych. Realizacją wspomnianych praw, jak i udzielaniem szczegółowych informacji, zajmuje się Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować w siedzibie Administratora Danych Osobowych, poprzez pocztę elektroniczną o adresie iodo@nieruchomoscigda.pl lub formularz dostępny na stronie https://www.nieruchomoscigda.pl/dane-osobowe. Osoba, której dane dotyczą, może również wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Nasze serwisy internetowe wykorzystują pliki cookies, aby spełniać lepiej Państwa oczekiwania. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje dotyczące cookies »

zamknij